Followers♥

Himm ;(

haii readers aritok aku sekda mood lalu jak ;( aku nak cita pasal gerek aku lok eh. haha pakah aku tk bah jum kita story mory lok ;) aku ngan gerek aku bukan break or pa pa lah, sekda nok terjadi ngan mekduak ny. mekduak ny sik penah kae. mun penah pun siklamak jak. aku salu nak post pasal aku nanges kat status aku di facebook? you know whyyyyyy? time hari selasa ariya, 14haribulan 02 2012 aku still ingat tarikh ya sebab ya hari Valentine Day. org happy, aku nanges nanges. malam ya aku ber-msg msg ngan gerek aku, beysa lah nak, nama dah gerek mestilah kita ber-msg. time mula mula mekduak ny msg msg ya nang happy bebena lah. aku msg pun boleh senyum kdrk mgs ngan gerek aku. haha dah ya skalik ny padah ngan aku yang ny sambong belaja. so time ya aku belom ada effect *sekda perasaan kan aku tk. haha dah ya ku tanyak ny cne ny sambong belaja. torg mok tauk cne ny sambong belaja? ny sambong belaja di Melaka. ohmygeeeeeeeee ;( yalah aku mula gila gila nang siktauk mok padah apa gk aku time ya. mengalir terus aek mata aku ;( ya pun atas surohan bapak ny. so mesti ekot jak lah cakap bapak ny. aku suroh jak ny pegi Melaka ya. janji ny sik curang ngan aku. gk pun mekduak ny dah janji. aku bebena siktahan gk. nanges se-puas puas ny pun sik guna bah mun dah comfirm. tapi nang aku sedih bebena lah. pagi hari Rabu ya time di sekolah banyak org tego aku pahal ngan mata aku. mata aku kembang bahhh. time msok kat kelas aku cita cita ngan scandle aku si Sharini ya dah ku abis cita ya ny just suroh aku ber-sabar jak huuuuu. time ya aku belom cita gk ngan girlfrind aku Momoy Amoi ya, dah ny sik sama kelas ngan aku. semua sidak kawan aku suroh aku ber-sabar. okay aku sabar. dahlah gerek aku pegi belaja ya lamak da jak. 3tahun bahh. mun aku dah abis sekolah baruk ny abis belaja ya. sikpat ku bayangkan gne ndak kah gaya aku mun gerek aku sikda sitok. tapi gerek aku da suroh aku tunggu ny selama 3 tahun doeee. lamak nak? tapi sikpa. i will try my best and always waiting for you sayang. nang aku sik sanggup lah ngga gerek aku pegi Melaka sinun. mun ikut kan hati nang aku sikmok ny pegi, dah ke-hendak bapak ny camya, aku rela kan jak. gk pun ya untuk kebaikkan ny juak. tapi ku harap mun da cuti ny pat balit sitok ;( rasa mok jak ku ekot ny pegi sinun. mun sikpat, engkah jak aku dalam bag pakaian ya, asal aku dapat dengan ny. hahaha. bah sampei sitok ajak lah cita aku. nanges aku type tk eh ;( kbye night!