Followers♥

!@#$%^&*

hai everybody. boring eh eh. bagus aku update blog kann? aku mok cita sigek benda. hahah. marek aku dengan gerek aku kae. sampei msg pake "kau kau, aku aku" perghhhh sabar jak eh eh. mok ko kenak tudoh macam macam? cita ny camtk. ada sorg perempuan tk molah cita pasal aku. perempuan ya madah aku pgg tangan dengan laki lain. mok ko camya? aku bagus bagus diam rumah dipadah camya. macam sial mulut camya. dengki gilak dengan hidup org neyndak. aku belum tauk gk sapa molah cita tk. hari isnin aku mok f2f dengan sidak ny. mun sidak nudoh nudoh aku, aku mbak laki nok dipadah sidak ny ya. bodo bena molah cita camya. mun mok rosak kan hubungan org pk bena bena lok ehh. pake cara nok bagus sikit. jangan nak nudoh aku bpgg tangan dengan laki lain. sibaiiii. sekda cita nok jaik gk kah pake ngerosak hubungan org. hei, sondal neyndak kah ya. mun kau dengki dengan aku padah bahhh. sikpayah nak molah cita macam macam. bodo sekda otak nak jaik kan aku. tauk lah gerek aku ya jaoh, torg pk torg boleh molah cita sal aku macam macam kat anak buah gerek aku kahh? ehh, sedar oiii. kita masing masing dah ada gerek bah. sikpayah nak ngaco hidup org. tauk lah aku gerek aku ya ex kitak org. mun dah sekda papa gk ya, udah lah ya. hal lamak sikpayah dikenang bah. jangan sampei aku hilang sabar dengan torg. sabar aku ada batas. jangan sampei aku sikmok layan torg semua gk. mun dah sekalik aku bencik org ya, sampei bila bila aku bencik. lamak tk torg berjaik dengan aku memang aku diam. sebab aku sikmok layan olah torg camya. makin dilayan makin menjadi. boh torg ngga aku diam diam lamak tk torg bolah pijak palak aku. bukan aku nunjuk deras. aku sik deras macam torg ya. aku just mok kebenaran jak bah. coba mun torg ditudoh macam ya. mesti torg sakit hati nak? gerek aku yang hilang kepercayaan dengan aku. jaik jaik aku, sekda juak aku penah molah cita pasal torg sampei macam tk. melampau bena perangei. dah salah sikmok ngakuk. ditanyak pandei gk mutar belit cita. susah gilak kah nak jujo? jahanam. apa motif torg molah cita sal aku camya? mok ngga aku break dengan gerek aku kah? mun aku sik salah aku sikkan lepaskan gerek aku. mun aku bena da molah camya k apa juak aku mati mati setia dengan gerek aku, k apa juak aku nggu ny nak? lain kali pk bena bena lok baruk molah cita. torg yang molah aku bencik torg. kelak sik dilayan oleh aku pandei gk ambik hati. sial eh. gerek aku ya pun sama, sikit org padah mok cayak terus. mok cayak bulat bulat. kakya madah aku macam macam. nasib aku tk sik ego masa ya. mun aku ego masa ya siktauk aku apa jadi. dahlah sampei sitok jak aku cita. malas nak cita panjang panjang. molah sakit hati jak. kbye