Followers♥

BESTIES ♥

 wanna dance ;D
 smile ;)
 capture ;)
 Dayang Suhana and Priscilla
 JUMP! ;D
 my pretty besties
 action ;)
 us ;)
 the twin of my besties *same birthday
 ;)
 :D
 the best ever besties  
 they are cousins
 christina untie lanau & priscilla bayan
 jegit's ;D
 besties
 actions
 with my gagah perkasa besties ;D
 friends ;)

 we jump! ;D

the pretties us  

yahh, yala besties aku ;) hahahah tanpa sidak sapa lah aku, apayaakahhhhhh hahahah boring okay, kami satu malaysia hahah sapa nnyak? what ever lah hoh? malas gago hahahah aku kenal sharini (baju purple) dari udah 3tahun dari form1, aku kenal dayang suhana (baju itam) dari 5tahun time sekolah rendah time tahun 5 tapi sik rapat glak, aku kenal kristina (baju bunga bunga wana putih) aku rasa sik masok 1tahun sebab ny baruk pindah, aku kenal priscilla (baju oren) pun belum sampei 1tahun, priscilla ngn christina cousin, kmk org just 5org jak, malas mk bgeng banyak banyak bah nak? tk pun cukup juak janji kmk org bahagia hahhah k lah sampei sitok jak cita aku bye ;D